Проекторыг ашиглахтай холбоотой заавар, зөвлөлгөө

From: Tuvshinjargal <tuvshinjargal@topica.mn>
To: 'Begzsuren Jamsranjav' <mcl_begee@yahoo.com>
Sent: Tuesday, April 17, 2012 11:37 AM
Subject: RE: Проекторын засвар

Сайн байна уу,

1.       Нэхэмжлэхийг дахин засварлаж явууллаа.
2.       Энэ тохиолдолд буюу танай байгууллага удаа дараа проектортоо гэмтэл учруулж байгаа тул урт хугацааны баталгаа өгөх боломжгүй гэж бодож байна.
Мэдээж үүнийг манай удирдлага шийдэх болно, энэ талаар би цааш мэдэгдье.
Учир нь уг барааны хувьд эвдэрч гэмтсэн, ялангуяа линзийн хэсэгт гэмтэл учирч байгаагүйг албан ёсоор мэдэгдмээр байна.
Солигдсон линзний хувьд баталгаат хугацаанд хамрууллаа гэхэд бусад нөхцлүүд (үндсэн аюулгүй ажиллагааны нөхцлүүд) зөрчигдсөн тохиолдолд бид хариуцахгүй. Иймээс та бүхэн гарын авлага дээрх заагдсан аюулгүй ажиллагааны зааварчилгаатай сайтар танилцаж, мөрдөх хэрэгтэй боловуу.
3.       Бидний сольсон эд анги болох OPM-ASSY нь дотроо линз, оптик механизм болох zoom болон фокусын хэсгийг агуулдаг юм. Эдгээр хэсгүүдийн аль нэг дээр асуудал үүссэн тохиолдолд бүхлээр нь буюу OPM-ASSY-г сольдог. Аливаа эвдрэл гэмтлийн хувьд үйлдвэрлэгчээс гаргасан аюулгүй ажиллагааны нөхцлүүдийг хэрэглэгч биелүүлээгүйн улмаас үүдэлтэй байдаг. Манай тохиолдолд дараахь анхан шатны нөхцлүүдийг хангаагүй байж болно. Үүнд:
-          механик гэмтэл учруулах. Үүнд: хөдөлгөөнгүй газар байрлуулаагүйгээс, доргиох, асаалттай үед хөдөлгөх, хамгаалалтын гэрт хийлгүй зөөвөрлөх, унагах, цохих зэрэг гадны хүчин зүйлээс хамаарсан гэмтлүүд. Манай тохиолдолд хөдөлгөөнгүй газар бэхлэж байрлуулаагүй байсан боловуу.
-          Тэжээлээс хамаарсан гэмтэл. Үүнд: асаалттай байх үед тэжээлийг таслах, өөрөөр хэлбэл гүйцэтгэж буй коммандыг дуустал хүлээлгүй тэжээлээс салгах зэргээс үүдэх гэмтлүүд. Манай тохиолдолд auto focus хийж байх үед тэжээлийг салгасан байж болох юм.
-          Орчны хүчин зүйлс. Үүнд: хуурайшилт, тоосжилт, чийгшил, температур, нарны туяа г.м хүчин зүйлс орно. Уг орчны хүчин зүйлсээс хэрэглэгч өөрийн төхөөрөмжийг хамгаалах үүрэгтэй.
4.       Оны өмнө уг проектор манай засварын төв дээр ирж байсан. Тухайн үед фокусын хэсэг дээр гэмтэл учирсан буюу фокус тохиргоо хийгдэхгүй, дүрс фокусгүй гарч байсан. Энэ удаад мөн адил фокусын хэсэгт гэмтэл гарсан ба OPM-ASSY-с мэдээлэл төв процессорт очихгүй, дүрс боловсруулахгүй болсон байв. Иймээс уг тохиолдолд мөн OPM-ASSY-г дахин сольж өгсөн болно. Та бүхнээс проекторыг зааврын дагуу хэрэглэж байхыг хүсмээр байна. Мөн хөдөлгөөнгүй газар байрлуулаагүй бол хөдөлгөөнгүй, орчны нөхцөл, тэжээл, механик нөхцлүүдийг хангасан газарт байршуулж хэрэглэнэ үү.

Best Regards,
O.Tusvhinjargal

TOPICA Service&Technical Section
TOPICA Co.,Ltd
Mongolia


From: Begzsuren Jamsranjav [mailto:mcl_begee@yahoo.com]
Sent: Tuesday, April 17, 2012 10:16 AM
To: Tuvshinjargal Otgonbayar
Cc: Bumerdene; Төгсжаргал
Subject: Re: Проекторын засвар

Сайн байна уу,

Засвар үйлчилгээ амжилттай болсонд баяртай бна.

1. Нэхэмжлэхийн pdf файлын фонд нь эвэртэй үсэг болж харагдаж байгаа тул, Зургийн файл болгоод илгээчихвэл, би хэвлээд санхүүдээ өгч, төлбөрийг шилжүүлэх арга хэмжээ авъя.
2. Энэ засвар буюу сольсон линзний сэлбэг, үйлчилгээнд хэдэн сарын баталгаа өгөх вэ?
3. Дээрх гэмтэл нь ямар шалтгаанууд, нөхцөл байдлаас болж бий болдог талаар зөвлөлгөөг имэйлээр өгч туслана уу, дахин ийм гэмтэл гаргахгүй байхад бид анхаарч ажиллахад таны зөвлөлгөө маш их тустай байна?
4. Бид энэхүү проектортоо оны өмнө линзний засвар хийлгэж байсан, тэр засвар үйлчилгээ нь баталгаат хугацаан дотроо байсан учраас бид төлбөр төлөөгүй ч, яг юуг сольсон, зассан талаар танайхаас бичиг авч байгаагүй гэж бодож байна. Тэр үед ямар засвар хийгдсэнийг тодруулж өгч болох уу?
Баярлалаа,
Ж.Бэгзсүрэн







From: Tuvshinjargal Otgonbayar <tuvshinjargal@topica.mn>
To: mcl_begee@yahoo.com
Sent: Monday, April 16, 2012 5:44 PM
Subject: Проекторын засвар

Сайн байна уу.

Танай проекторын линзийн хэсгийг (OPM-ASSY) сольж, засварлаж дууссан болно.
Сэлбэг хэрэгсэл захиалга-таталтын тал дээр саатаж, хугацаа алдсанд хүлцэл өчье.
Нэхэмжлэхийг файл болгон хавсаргав.
Доорх утсаар холбогдон, төлбөрийн баримтын хамт ирж проектороо авна уу.

Хүндэтгэсэн,
О.Түвшинжаргал

TOPICA Service&Technical Section
TOPICA Co.,Ltd


From: Begzsuren Jamsranjav <mcl_begee@yahoo.com>
To: Tuvshinjargal Otgonbayar <tuvshinjargal@topica.mn>
Cc: Bumerdene <sbnf08@yahoo.com>; Төгсжаргал <togsoo_67@yahoo.com>
Sent: Friday, April 6, 2012 8:39 AM
Subject: Fw: Projector zasvarlyylahaar ogsoniig huleej avsan yy?

Сайн байна уу,
1 сарын өмнө танай засварын төвд Хотын нийтийн төв номын сангаас засварлуулахаар өгсөн Casio прожекторын засварын ажиллагааны тухай хариу мэдээлэл өгнө үү.
Баярлалаа,
Ж.Бэгзсүрэн

----- Forwarded Message -----
From: Tuvshinjargal Otgonbayar <tuvshinjargal@topica.mn>
To: Begzsuren Jamsranjav <mcl_begee@yahoo.com>
Sent: Tuesday, March 6, 2012 6:43 PM
Subject: Re: Projector zasvarlyylahaar ogsoniig huleej avsan yy?

Onoshlogoonii huvid Casiogiin zaswariin heltesees mail irtel tur huleegdej baina. Linznii hesegt mechanic/ tuv processort programmin aldaa garsan baij bolno.  Delgerengui medeelliig deerh mail irsenii daraagaar buyu ene 7 honogt uguh bolno. 

Best regards,
O.Tuvshinjargal



From: Begzsuren Jamsranjav <mcl_begee@yahoo.com>
To: Tuvshinjargal Otgonbayar <tuvshinjargal@topica.mn>
Cc: Bumerdene <sbnf08@yahoo.com>; Төгсжаргал <togsoo_67@yahoo.com>
Sent: Tuesday, March 6, 2012 9:19 AM
Subject: Re: Projector zasvarlyylahaar ogsoniig huleej avsan yy?

Сайн байна уу,
Хотын нийтийн төв номын сангаас засуулахаар өгсөн проекторт ямар гэмтэл илэрсэн, засвар хийгдэх хугацаа, бусад мэдээллийг илгээнэ үү.
Баярлалаа,
Ж.Бэгзсүрэн


From: Tuvshinjargal Otgonbayar <tuvshinjargal@topica.mn>
To: Begzsuren Jamsranjav <mcl_begee@yahoo.com>
Sent: Thursday, March 1, 2012 8:50 PM
Subject: Re: Projector zasvarlyylahaar ogsoniig huleej avsan yy?

Hi

Tany projectoriig huleej avsan. Onoshloj uzeed hariu mail yavuulay.
Best regards,
O.Tuvshinjargal

On Mar 1, 2012, at 14:57, Begzsuren Jamsranjav <mcl_begee@yahoo.com> wrote:
Сайн байна уу

Хотын нийтийн төв номын сангаас CASIO брэндийн, 2011-5 сард танай компаниас худалдаж авсан прожекторыг засуулахаар өнөөдөр 13 цагт аваачиж өгсөн байгаа.
Таныг байхгүй болохоор засварын төвийн инженерүүдэд тань
прожекторын удирдлага, цүнх, холбогч кабель, тогны кабель, баталгааны хуудас зэрэгтэй нь хамтад нь хүлээлгэн өгч, үлдээсэн болно.
Асаад автоматаар Zoom, Focus нь хийгдэхгүй гацаж, мөн Zoom, Focus-ын даруулууд нь ажиллахгүй байгаа юм.
Баталгаат хугацаа дуусахаас өмнө Линзийг нь солиулах засвар хийлгэж байсан.
Онош юу гэж тавигдаж байгаа болон хийгдэх засвар үйлчилгээний талаар хариу имэйлдээ бичихийг хүсье.
Баярлалаа,
Ж.Бэгзсүрэн













Comments