2018.10.27 Сошиал медиа маркетинг сургалт - Дэлхийн зөн олон улсын байгууллагын Төгсөлтийн аргачлал 600 төслөөр
2018.10.27 Сошиал медиа маркетинг сургалт
Парк зочид буудал
Дэлхийн зөн ОУБ-аас Төгсөлтийн аргачлал-600 төслийн хүрээнд бий зохион байгуулагдаж, ажиллаж байгаа Дундын хуримтлалын бүлэг тус бүрээс 3 хүнийг энэ сургалтанд хамруулж, бүлгийн үйл ажиллагаандаа ашиглах, бүлгийн бусад гишүүддээ зааж сургах юм.
Бизнесийн амжилтыг инбаундаар уриатай BZP Digital and Inbound компанийн захирал Б.Батзориг энэ хичээлийг удирдан явуулсан:
Миний заах зүйл нь онолын гэхээс илүү өдөр тутамд хэрэглэсний үр дүнд бий болдог зүйл. Өөрөө өөрийнхөө ажилд яаж ашиглах нь та нарын хичээл зүтгэлээс хамаарна.
Манай компани вэб хийдэг үйлчилгээ, харилцах менежментийн систем (CRM), ийм сургалтыг өнгөрсөн 4 жилд 100 шахам удаа зохион байгуулж, АНУ-д төвтэй Hubspot компанийн Gold ангилалын хамтрагчаар ажилладаг. Бид олон байгууллагатай ажилладаг.
Бидний заах зүйл бол бидний өдөр тутамд хийдэг ажлаас олсон мэдлэг, туршлагаа хуваалцана. Манайх менежментийн, маркетинг, вэб дизайны ... багтай.
Би Батзориг, Энтерпрейнер буюу өөрийн бизнесээ хийгээд явж байгаа хүн. Мэргэжлээрээ математикч хүн. М-Си-Эсд байхдаа замын камерын хяналт, Скайтелд байхдаа скаймедиаг эхлүүлсэн. Та бүхэн ЖДБизнес хийгээд явж байгаа хүмүүс гэж ойлгож ярилцъя.
Хуучин хэрэглэж байсан зүйлээ илүү гоё болгожээ. Дүгнэлт нь, хүмүүсийн хийх дуртай зүйл юм байна, түүнийгээ боловсронгуй хэлбэрээр хийдэг болсон нь сошиал медиа болж байна.
Маркетинг талаасаа харахад, тэнд манай хэрэглэгч байна уу
ФБ-д 2,2 тэрбум (2,200,000,000) хэрэглэгч
Youtube-д 1,5 тэрбум
Instagram - 800сая хэрэглэгч, 18-35 насныхан хэрэглэж байна
Linkedin - ажил хэрэгч хүмүүсийн
Монголд ойролцоогоор
2 сая хэрэглэгч ФБ хэрэглэдэг давхардсан тоо байдаг. Youtube - 1 сая
Instagram-д 400000 хэрэглэгч байна
Уул уурхайн компанид ханган нийлүүлэгч компани байх юм бол Linkedin дээр бүртгэлтэй байж, холбоо барихад хэрэглэнэ
Видео хийдэг бол Youtube-г хэрэглэдэг байх хэрэгтэй
Аялал жуулчлал, хоол хүнстэй холбоотой бол Instagram дээр зургаа тавихыг зорьдог. Оюутанууд жинхэнэ instagram дээр байдаг.
Тэгэхээр нэгийг бол хэрэглэх зайлшгүй, алийг нэмэхээ өөрсдөө мэдэж сонгоорой.
Social hakers руу орж судалгаа харж болно.
Жижиг дундад СМ их тустай нэг жишээ нь 1000zahia.com
Гандирсын 4 давхарт жижиг дэлгүүр бий
ТВ-ээр сурталчилгааг цацах боломж бага - их өндөр өртөгтэй тул хамаг орлого зарцуулагдана
ФБ хуудсандаа шанхайн буузыг тайлбарласан мэдээлэл тавихад, хүмүүс хэрэгтэй гэж үзээд, үүнийг share-лэе гээд л
Манай фен-үүд бүтэн жил пиццаны талаар ярьлаа гээд, эд нар л мэднэ гээд л манай пиццанаас авна. Энэ сарын супер азтан 2 пицца үнэгүй гээд бүтээлч, сонирхолтой байвал болно.
Мобиком зургийн уралдаан зарлажээ - хүмүүс уралдаанд оролцох нь сонирхолтой, шагнал авах нь гол биш тохиолдол байдаг
Page дээр нь тавьсан мэдээлэл үр дүнтэй эсэхийг share, like-аар нь мэдэж болно - шилдгүүдээс суралцах бололцоо
Page үүсгэхэд cover зураг хэрэгтэй, маркетинг өнцгөөс пост хийх хэрэгтэй, Page чинь хүнд сонирхолтой бол хүн тоож үзнэ. ФБ гэдэг чинь маркетингийн сайн суваг байна гээд Jordan SHOP харжээ
Twitter
хүмүүсийн харилцан яриа их явдаг олон нийтийн сүлжээ
сүлжээ гэдэг нь хүмүүсийн хоорондын харилцаа гэсэн үг - энэ нь хүн өөрөө маркетингийн сүлжээ болжээ гэсэн үг
60 дагагчаа 1000 болгож болно, TW-ээр захиалга аваад хонины толгой зардаг хүн байв.
Цаг их ордог - хүмүүстэй ярих хэрэгтэй болдог
Чагнахдаа програмаар чагнуулдаг - түлхүүр үг. Олон дагагчтай хүний яриан дунд зөв оролцож чадвал олон хүн сонирхож дагадаг
Асуудлуудаа зөв тавихад харилцаа үүснэ
TW-д хурдан хуучирдаг тул хэнд хэзээ юуг харуулах, тиймд нэг зүйлээ хэд давтах боломжтой, гэтэл ФБ дээр тэгж болохгүй, орой жиргэ
хувь хүнийхээ ФБ-ээр маркетинг хийх нь бага үр дүнтэй - иймд Page, Group үүсгэх чухал. Эртнээс ФБ Page үүсгээрэй - ирээдүйгээ бодоорой - ФБ Пэйж байж сурталчилгаа хийж болдог. Медиа контент үр дүнтэй - видео, live
ФБ дээр AdsManager програм байгаа. Үүнийг хэрэглэн сурталчилгааг зөв хийвэл үр дүнтэй байдаг. AdsManager програмаар харахад 25-34 насныхан их, 52% нь эмэгтэй байна.
Сурталчилгаа хийе:
Монгол улс, 13-65 насныхан 2,2 сая хүн болж харагдаж байна, нас хүйсээр нь сонгож болдог. ФБ нь instagram-ыг эзэмшдэг тул сурталчилгааг 410000 Монгол хэрэглэгч нарт, 13-35 насныхан 350000 хэрэглэгч instagram-д байна, хийж байгаа бүтээгдэхүүн чинь хэнд зориулагдсан вэ гэдгээс хамаарч алийг ашиглахаа сонгоно
TW-ийг гар утаснаас хэрэглэхэд асуудалгүй ч зарим нэг зүйлийг пс рүүгээ орж 7 хоногт 1 удаа хэрэглээрэй.
Би 17000 удаа жиргэсэн байна, 10800 хүнийг дагасан байна, би дагаад тэр хүнээ дагуулдаг, миний дагасан хүмүүс бүгд эргэж дагахгүй, би өдөр нь бичих зүйлээ оруулаад хэзээ жиргэхийг нь заагаад өгчихдөг, TW-ийн хүмүүс орой их идэвхитэй байдаг
bzp.mn/blog
TW-ийн яриаг monitoring гээд сонсч байдаг - ийм үг орсон яриаг сонсъё гээд сануулгыг имэйлээр авдаг болгоно
buffer.com гэж програм байна - програмд мөнгө төлөөд эхлэвэл зардал гараад эхлэнэ, ийм энэ үнэгүй програмыг санал болгоё
buffer-ээр мэдээллээ хуваарьт оруулаад, нийтлээд байдаг. 3 сошиал ашиглахад үнэгүй. ФБ хуудсанд хуваарьт оруулдаг зүйл - schedule гээд байдаг.
Сошиал дээрээ идэвхитэй ажиллахын тулд buffer-ыг хэрэглээрэй, гар утас дээрээ суулгачихдаг.
hootsuite.com нь buffer-ээсээ илүү сайн.
Powernutrition гээд суваг байна, хэрэглэгчийн боловсролыг нь өгөөд байгаа юм. миний онлайн багш болсон. юм зааж өгөнгөө багш нь болж, бүтээгдэхүүнээ зардаг.
Фасебуук групп-дээ лайв хийж болно - туршилт, ур чадвар нь ороод ирнэ. Тодорхой хэмжээнд үр дүнд хүрч чадна.
Гутлын чанарт анхаарах зүйл юу вэ, хальтиргаагүй болгохын тулд тах тавьдаг, мэддэг зүйлээ ярихад та нарт амархан - бага зэрэг нүүр хагарах хэрэгтэй. Үйлчлүүлэгч нарт үнэ цэнэ өгсөн, урам зориг өгсөн видео л олон үйлчлүүлэгчид хүрнэ.
Миний эрсдлийн талаарх ойлголт муу байгааг - хүмүүс өдөр тутмын боловсрол, жижиг зүйлийг мэддэггүй, эрсдэл байдгийг эхэлж ойлгосноор л даатгалд хамрагдана.
ФБ дээр share-лэсэн видео нь бараг мэдэгддэггүй, харин ФБ руу богиносгож 44 сек болгож, өөр рүү нь тавих хэрэгтэй. Номыг энгийн болговол үзэх дуртай болно. Youtube дээр олон минут видеог үздэг. Видеог 30, 60, 5сек-д багтаавал ФБ дээр илүү сайн, үзэх магадлал өндөр. Видеоны эхний хэсэг сонирхол татахгүй бол маш хэцүү. ФБ видеог дуугүй үзэхээр ойлгогдохоор хийх хэрэгтэй - текстээр нь хадаад оруулчих, текст, хадмал зүйлийг гарчиг дотроо үг нэмэх оруулах чухал. Видеог хөндлөн хийхэд тохиромжгүй - дөрвөлжин формат үр дүнтэй - гар утас дээрээсээ их үзнэ - босоо видео хийгээрэй.
Soundcloud-ийг та нар ашиглаж болно - аудиогоор бичнэ, залуучууд их ашигладаг. Bolhi hun гэж амжилттай жишээ байгаа - энэ бүсгүй Youtube дээр тавьж болох ч, аудио формат үр дүнтэй байна - хүмүүс давхар сонсч байдаг учраас, гал тогоондоо хоол хийж байхдаа сонсч болно, - гол нь агуулга нь чухал байх ёстой.
Гэр бүлийн радио-д гэр бүлийн бизнесээ хэрхэн хөгжүүлэх вэ нэвтрүүлэг байдаг бол оролцвол хүмүүст хүрнэ, ярилцлага өгч байгаа хүний зургийг нь тавихад сонсолт их болсон, зураг бол давуу талтай.
Soundcloud-аа ФБ руу share-лэх хэрэгтэй, тогтвортой хийж олны танил болдог - 7 хоног болгон хийх хэрэгтэй - өдөр болгон хийвэл даахгүй байж магад - юу чадахаа бодож байж хийнэ гэсэн үг.
Өнөөдөр жирийн хүмүүс хийж чаддаг болжээ.
gremix - энэ залуу Youtube дээр алиа, хөгжилтэй ярина, юмыг шинэ соргог хардаг, хүнд хүргэдэг залуу байна. ФБ live чинь эхэнд байж магад.
хуучнаар бол ханын самбар гэсэн үг - хэрэгтэй зүйлийг зүүгээр хатгаж тогтоодог. Хэрэглэгийн 85% нь эмэгтэй - зорилтот хэрэглэгч чинь эмэгтэй бол - Монголд нэвтрэлт эхэлж байгаа
Технологи макетинг, өсвөр насныхан нэг мэдэхэд шал өөр зүйлийг хэрэглэж байдаг.
Хүн фото зургийг бодоод байх зүйлгүй шууд ойлгодог ялгаатай.
Instagram-чид гар утасны камерын чадлыг харж - амьдралын түүхээ зургаар өгүүлдэг.
Instagram-д фильтер хийж, өнгө зүсийг янзлаад тавьдаг тул илүү өнгөлөг болгодог, тэгэнгүүт Фасебуук нь Instagram-ыг худалдаад авсан түүхтэй.
Instagram нь зураг тул бодит зүйлийг өгүүлж байна гээд хүнд сайн хүрдэг. Instagram дээр бүтээлч, сонирхолтой харуулсан зургаа тавиарай.
Instant + Gram = Instagram тул зургийн агуулга, өнгө чанар, стильд анхаарах, тайлбар текстэд анхаарах, өдөрт 1-ээс илүү зураг хэрэггүй, хаш таг (чагт) ашиглах, зургийн уралдаан үр дүнтэй, нөлөөлөгчтэй ажиллах - influence - хүмүүст нөлөөлж чаддаг олон дагагчтай хүн гэсэн үг, гар утаснаасаа хэрэглэдэг тул өөрсдөө учрыг олоход хэцүү бол 15-тай охин, дүүгээрээ заалгахад тэд төвөггүй мэддэг.
Хувийн Instagram, ажлын Instagram байж болно - түүх өгүүлж байгаа гэдэгт анхаараарай. Тухайн байгууллага хэрхэн ажиллаж, түүх бүтээгдэж байгааг харуулна.
Instagram нь илүү бүтээлч, хайрцгаас гадуур сэтгэж болно. Хүнд хэрэгтэй, давтамжаар мэдээлэл тавих.
Бүх Сошиал Медиа нь чагт дэмждэг #гутал - түлхүүр үгийг онцолж өгч байна гэсэн үг, энэ мэдээллийг олж харах боломжийг нэмж өгч байна гэсэн үг, чагт бичдэг болох дадлыг өөртөө суулгаарай
ийм # таг тавиад аяллын зургуудаа тавиад байгаарай гээд уралдаан зарлачихдаг.
Instagram-д зураг тавихдаа ФБ руу давхар гаргаж болдог.
Lkhamour Хулан - идэвхитэй байдаг, хүмүүсийн амьдралын түүх хүнд таалагддаг.
unread цэг mn сайт руу ороод хүмүүсийн амжилтын түүхийг их уншдаг, юмыг яаж хийж байна вэ?
түүхээ өгүүлээчээ, бид ийм юм хийгээд, ингээд явж байна гээд оруулаачээ.
ФБ, хаана ч тэр инээмсэглэсэн, нээлттэй хандлагатай зураг авч тавиарай.
Хүн үнэнд гүйцэгдэнэ. Нэг юм бичнэ, нөгөө хүн хараал ерөөл урсгана, дахиад нэг бичнэ, дахиад л нөгөө хүн орж ирээд нөгөөхөө бичээд ирвэл блокол. Тийм хүн гарч ирэхгүй бол та хангалттай ажиллахгүй байна гэсэн үг, тийм хүнийг хөөгөөд явуул л гэдэг дүрэм бий, тайлбарлаад нэмэргүй.
Linkedin - ямар ур чадвартайгаа оруулахад хүмүүс зөвшөөрсөн тоо байдаг- үгээр зодоод байх бус нийгмээс баталгаа үүсгэх хэлбэр юм. Ачийг ачаар, тусыг тусаар гэдэг шиг би залуу хүмүүст үнэлгээ өгдөг, тэд надад буцаад үнэлдэг.
Snapchat
өсвөр насныхан, залуус ашигладаг. 12-24 насныхан. юмыг сонирхолтой, бүтээлч болгож харуулдаг. ФБ нь Instagram Story ижил төстэй бий болгож, амжилт олж байна.
Instagram дээр story хийхэд 1 өдрийн дараа алга болдог учраас хүн амжиж үзэх гээд байдаг. 30 хоногийн дотор устана гэхлээр л хүн яардаг.
Өөрсдийнх нь амьдралд ойрхон байх тусам хүн үзэх, хуваалцах дуртай. Хүндээ ойрхон хийвэл үр дүнтэй.
СМ сувгуудын ялгаа, хэн хэрэглэдгийг ярьлаа. Одоо контент талдаа яръя.
Google том, youtube, map ... агуулдаг.
ФБ, амазон - мундаг том. 1996 онд агуулга бл хаан - амжилтыг тодорхойлно гэж Билл Гэйтс хэлсэн. Ирээдүйд үйлчлүүлэгчдэд хэрэгтэй мэдээлэл, контентыг хүргэж байгаа газрууд амжилттай явна гээд хэлсэн.
Stimulus - сурталчилгаа -> first moment of truth (shelf - худалдан авна) -> second moment of truth (experience)
Энэ загвар өөрчлөгдөж, олон сувгаас мэдээлэл авч харьцуулаад манай дээр ирж байна.
stimulus -> ZMOT -> shelf -> experience (дараагийн хүний ZMOT болно)
Парк зочид буудал
Дэлхийн зөн ОУБ-аас Төгсөлтийн аргачлал-600 төслийн хүрээнд бий зохион байгуулагдаж, ажиллаж байгаа Дундын хуримтлалын бүлэг тус бүрээс 3 хүнийг энэ сургалтанд хамруулж, бүлгийн үйл ажиллагаандаа ашиглах, бүлгийн бусад гишүүддээ зааж сургах юм.
Бизнесийн амжилтыг инбаундаар уриатай BZP Digital and Inbound компанийн захирал Б.Батзориг энэ хичээлийг удирдан явуулсан:
Миний заах зүйл нь онолын гэхээс илүү өдөр тутамд хэрэглэсний үр дүнд бий болдог зүйл. Өөрөө өөрийнхөө ажилд яаж ашиглах нь та нарын хичээл зүтгэлээс хамаарна.
Манай компани вэб хийдэг үйлчилгээ, харилцах менежментийн систем (CRM), ийм сургалтыг өнгөрсөн 4 жилд 100 шахам удаа зохион байгуулж, АНУ-д төвтэй Hubspot компанийн Gold ангилалын хамтрагчаар ажилладаг. Бид олон байгууллагатай ажилладаг.
Бидний заах зүйл бол бидний өдөр тутамд хийдэг ажлаас олсон мэдлэг, туршлагаа хуваалцана. Манайх менежментийн, маркетинг, вэб дизайны ... багтай.
Би Батзориг, Энтерпрейнер буюу өөрийн бизнесээ хийгээд явж байгаа хүн. Мэргэжлээрээ математикч хүн. М-Си-Эсд байхдаа замын камерын хяналт, Скайтелд байхдаа скаймедиаг эхлүүлсэн. Та бүхэн ЖДБизнес хийгээд явж байгаа хүмүүс гэж ойлгож ярилцъя.
Сошиал медиа яагаад амжилтанд хүрэв
Технологийн чиг хандлагын чиглэлээр 2008 онд илтгэл тавьж байхдаа сошиалыг эргэлт буцалтгүй хэрэглэх нь гэж ярьж байжээ. ФБ-ээс өмнө Хай5-ийг хэрэглэж байсан. Яагаад гэнэт ийм зүйл ороод ирэв ээ, технологийн дэвшил. Түүхээ эргээд харахад хадны сүг зураг байна, Эртний Египедийн хана. Анх ФБ гарахдаа Хана гэдэг нэртэй байв. Одоо timeline гэдэг. 10 жилийн сурагч байх үеийн Дурсгалын дэвтэр нь тэр үеийн ФБ байсан.Хуучин хэрэглэж байсан зүйлээ илүү гоё болгожээ. Дүгнэлт нь, хүмүүсийн хийх дуртай зүйл юм байна, түүнийгээ боловсронгуй хэлбэрээр хийдэг болсон нь сошиал медиа болж байна.
Маркетинг талаасаа харахад, тэнд манай хэрэглэгч байна уу
ФБ-д 2,2 тэрбум (2,200,000,000) хэрэглэгч
Youtube-д 1,5 тэрбум
Instagram - 800сая хэрэглэгч, 18-35 насныхан хэрэглэж байна
Linkedin - ажил хэрэгч хүмүүсийн
Монголд ойролцоогоор
2 сая хэрэглэгч ФБ хэрэглэдэг давхардсан тоо байдаг. Youtube - 1 сая
Instagram-д 400000 хэрэглэгч байна
Уул уурхайн компанид ханган нийлүүлэгч компани байх юм бол Linkedin дээр бүртгэлтэй байж, холбоо барихад хэрэглэнэ
Видео хийдэг бол Youtube-г хэрэглэдэг байх хэрэгтэй
Аялал жуулчлал, хоол хүнстэй холбоотой бол Instagram дээр зургаа тавихыг зорьдог. Оюутанууд жинхэнэ instagram дээр байдаг.
Тэгэхээр нэгийг бол хэрэглэх зайлшгүй, алийг нэмэхээ өөрсдөө мэдэж сонгоорой.
Social hakers руу орж судалгаа харж болно.
Жижиг дундад СМ их тустай нэг жишээ нь 1000zahia.com
Гандирсын 4 давхарт жижиг дэлгүүр бий
ТВ-ээр сурталчилгааг цацах боломж бага - их өндөр өртөгтэй тул хамаг орлого зарцуулагдана
ФБ хуудсандаа шанхайн буузыг тайлбарласан мэдээлэл тавихад, хүмүүс хэрэгтэй гэж үзээд, үүнийг share-лэе гээд л
Манай фен-үүд бүтэн жил пиццаны талаар ярьлаа гээд, эд нар л мэднэ гээд л манай пиццанаас авна. Энэ сарын супер азтан 2 пицца үнэгүй гээд бүтээлч, сонирхолтой байвал болно.
Мобиком зургийн уралдаан зарлажээ - хүмүүс уралдаанд оролцох нь сонирхолтой, шагнал авах нь гол биш тохиолдол байдаг
Page дээр нь тавьсан мэдээлэл үр дүнтэй эсэхийг share, like-аар нь мэдэж болно - шилдгүүдээс суралцах бололцоо
Page үүсгэхэд cover зураг хэрэгтэй, маркетинг өнцгөөс пост хийх хэрэгтэй, Page чинь хүнд сонирхолтой бол хүн тоож үзнэ. ФБ гэдэг чинь маркетингийн сайн суваг байна гээд Jordan SHOP харжээ
хүмүүсийн харилцан яриа их явдаг олон нийтийн сүлжээ
сүлжээ гэдэг нь хүмүүсийн хоорондын харилцаа гэсэн үг - энэ нь хүн өөрөө маркетингийн сүлжээ болжээ гэсэн үг
60 дагагчаа 1000 болгож болно, TW-ээр захиалга аваад хонины толгой зардаг хүн байв.
Цаг их ордог - хүмүүстэй ярих хэрэгтэй болдог
Чагнахдаа програмаар чагнуулдаг - түлхүүр үг. Олон дагагчтай хүний яриан дунд зөв оролцож чадвал олон хүн сонирхож дагадаг
Фасебуук, Твиттер ямар ялгаатай юм вэ
нэг л юм яриад явдаг хар мянган хүмүүсийн нэг байна гээд мэддэгАсуудлуудаа зөв тавихад харилцаа үүснэ
TW-д хурдан хуучирдаг тул хэнд хэзээ юуг харуулах, тиймд нэг зүйлээ хэд давтах боломжтой, гэтэл ФБ дээр тэгж болохгүй, орой жиргэ
хувь хүнийхээ ФБ-ээр маркетинг хийх нь бага үр дүнтэй - иймд Page, Group үүсгэх чухал. Эртнээс ФБ Page үүсгээрэй - ирээдүйгээ бодоорой - ФБ Пэйж байж сурталчилгаа хийж болдог. Медиа контент үр дүнтэй - видео, live
ФБ дээр AdsManager програм байгаа. Үүнийг хэрэглэн сурталчилгааг зөв хийвэл үр дүнтэй байдаг. AdsManager програмаар харахад 25-34 насныхан их, 52% нь эмэгтэй байна.
Сурталчилгаа хийе:
Монгол улс, 13-65 насныхан 2,2 сая хүн болж харагдаж байна, нас хүйсээр нь сонгож болдог. ФБ нь instagram-ыг эзэмшдэг тул сурталчилгааг 410000 Монгол хэрэглэгч нарт, 13-35 насныхан 350000 хэрэглэгч instagram-д байна, хийж байгаа бүтээгдэхүүн чинь хэнд зориулагдсан вэ гэдгээс хамаарч алийг ашиглахаа сонгоно
TW-ийг гар утаснаас хэрэглэхэд асуудалгүй ч зарим нэг зүйлийг пс рүүгээ орж 7 хоногт 1 удаа хэрэглээрэй.
Би 17000 удаа жиргэсэн байна, 10800 хүнийг дагасан байна, би дагаад тэр хүнээ дагуулдаг, миний дагасан хүмүүс бүгд эргэж дагахгүй, би өдөр нь бичих зүйлээ оруулаад хэзээ жиргэхийг нь заагаад өгчихдөг, TW-ийн хүмүүс орой их идэвхитэй байдаг
bzp.mn/blog
TW-ийн яриаг monitoring гээд сонсч байдаг - ийм үг орсон яриаг сонсъё гээд сануулгыг имэйлээр авдаг болгоно
buffer.com гэж програм байна - програмд мөнгө төлөөд эхлэвэл зардал гараад эхлэнэ, ийм энэ үнэгүй програмыг санал болгоё
buffer-ээр мэдээллээ хуваарьт оруулаад, нийтлээд байдаг. 3 сошиал ашиглахад үнэгүй. ФБ хуудсанд хуваарьт оруулдаг зүйл - schedule гээд байдаг.
Сошиал дээрээ идэвхитэй ажиллахын тулд buffer-ыг хэрэглээрэй, гар утас дээрээ суулгачихдаг.
hootsuite.com нь buffer-ээсээ илүү сайн.
Youtube-ийн талаар яръя
Та нарт видео хэр их байгаа вэ, Яг үнэндээ гар утсаараа видео хийж чадах уу, гарах агуулга чинь сайн байх хэрэгтэй, урам зориг өгсөн, хүнд хэрэгтэй зүйл.Powernutrition гээд суваг байна, хэрэглэгчийн боловсролыг нь өгөөд байгаа юм. миний онлайн багш болсон. юм зааж өгөнгөө багш нь болж, бүтээгдэхүүнээ зардаг.
Фасебуук групп-дээ лайв хийж болно - туршилт, ур чадвар нь ороод ирнэ. Тодорхой хэмжээнд үр дүнд хүрч чадна.
Гутлын чанарт анхаарах зүйл юу вэ, хальтиргаагүй болгохын тулд тах тавьдаг, мэддэг зүйлээ ярихад та нарт амархан - бага зэрэг нүүр хагарах хэрэгтэй. Үйлчлүүлэгч нарт үнэ цэнэ өгсөн, урам зориг өгсөн видео л олон үйлчлүүлэгчид хүрнэ.
Миний эрсдлийн талаарх ойлголт муу байгааг - хүмүүс өдөр тутмын боловсрол, жижиг зүйлийг мэддэггүй, эрсдэл байдгийг эхэлж ойлгосноор л даатгалд хамрагдана.
ФБ дээр share-лэсэн видео нь бараг мэдэгддэггүй, харин ФБ руу богиносгож 44 сек болгож, өөр рүү нь тавих хэрэгтэй. Номыг энгийн болговол үзэх дуртай болно. Youtube дээр олон минут видеог үздэг. Видеог 30, 60, 5сек-д багтаавал ФБ дээр илүү сайн, үзэх магадлал өндөр. Видеоны эхний хэсэг сонирхол татахгүй бол маш хэцүү. ФБ видеог дуугүй үзэхээр ойлгогдохоор хийх хэрэгтэй - текстээр нь хадаад оруулчих, текст, хадмал зүйлийг гарчиг дотроо үг нэмэх оруулах чухал. Видеог хөндлөн хийхэд тохиромжгүй - дөрвөлжин формат үр дүнтэй - гар утас дээрээсээ их үзнэ - босоо видео хийгээрэй.
Soundcloud-ийг та нар ашиглаж болно - аудиогоор бичнэ, залуучууд их ашигладаг. Bolhi hun гэж амжилттай жишээ байгаа - энэ бүсгүй Youtube дээр тавьж болох ч, аудио формат үр дүнтэй байна - хүмүүс давхар сонсч байдаг учраас, гал тогоондоо хоол хийж байхдаа сонсч болно, - гол нь агуулга нь чухал байх ёстой.
Гэр бүлийн радио-д гэр бүлийн бизнесээ хэрхэн хөгжүүлэх вэ нэвтрүүлэг байдаг бол оролцвол хүмүүст хүрнэ, ярилцлага өгч байгаа хүний зургийг нь тавихад сонсолт их болсон, зураг бол давуу талтай.
Soundcloud-аа ФБ руу share-лэх хэрэгтэй, тогтвортой хийж олны танил болдог - 7 хоног болгон хийх хэрэгтэй - өдөр болгон хийвэл даахгүй байж магад - юу чадахаа бодож байж хийнэ гэсэн үг.
Өнөөдөр жирийн хүмүүс хийж чаддаг болжээ.
gremix - энэ залуу Youtube дээр алиа, хөгжилтэй ярина, юмыг шинэ соргог хардаг, хүнд хүргэдэг залуу байна. ФБ live чинь эхэнд байж магад.
Pinterest гэж юу вэ - зургаар гоё харагдах бүх зүйл
хүмүүс зургийн хайлтанд их ашигладаг. жуулчинг татахад их ашигладаг. гадаад хүмүүст зориулж англиар бичиж тавьж болно.хуучнаар бол ханын самбар гэсэн үг - хэрэгтэй зүйлийг зүүгээр хатгаж тогтоодог. Хэрэглэгийн 85% нь эмэгтэй - зорилтот хэрэглэгч чинь эмэгтэй бол - Монголд нэвтрэлт эхэлж байгаа
Технологи макетинг, өсвөр насныхан нэг мэдэхэд шал өөр зүйлийг хэрэглэж байдаг.
Instagram гэж юу вэ - гэрэл зураг түүхийг өгүүлнэ
Манай үйлчлүүлэгч нар 20-н хэдэн настай бол би 40 настай гээд хэрэглэхгүй байх болохгүй тул, Instagram-ыг хэрэглэж байж түүнийг ойлгож хэрэглэнэ.Хүн фото зургийг бодоод байх зүйлгүй шууд ойлгодог ялгаатай.
Instagram-чид гар утасны камерын чадлыг харж - амьдралын түүхээ зургаар өгүүлдэг.
Instagram-д фильтер хийж, өнгө зүсийг янзлаад тавьдаг тул илүү өнгөлөг болгодог, тэгэнгүүт Фасебуук нь Instagram-ыг худалдаад авсан түүхтэй.
Instagram нь зураг тул бодит зүйлийг өгүүлж байна гээд хүнд сайн хүрдэг. Instagram дээр бүтээлч, сонирхолтой харуулсан зургаа тавиарай.
Instant + Gram = Instagram тул зургийн агуулга, өнгө чанар, стильд анхаарах, тайлбар текстэд анхаарах, өдөрт 1-ээс илүү зураг хэрэггүй, хаш таг (чагт) ашиглах, зургийн уралдаан үр дүнтэй, нөлөөлөгчтэй ажиллах - influence - хүмүүст нөлөөлж чаддаг олон дагагчтай хүн гэсэн үг, гар утаснаасаа хэрэглэдэг тул өөрсдөө учрыг олоход хэцүү бол 15-тай охин, дүүгээрээ заалгахад тэд төвөггүй мэддэг.
Хувийн Instagram, ажлын Instagram байж болно - түүх өгүүлж байгаа гэдэгт анхаараарай. Тухайн байгууллага хэрхэн ажиллаж, түүх бүтээгдэж байгааг харуулна.
Instagram нь илүү бүтээлч, хайрцгаас гадуур сэтгэж болно. Хүнд хэрэгтэй, давтамжаар мэдээлэл тавих.
Бүх Сошиал Медиа нь чагт дэмждэг #гутал - түлхүүр үгийг онцолж өгч байна гэсэн үг, энэ мэдээллийг олж харах боломжийг нэмж өгч байна гэсэн үг, чагт бичдэг болох дадлыг өөртөө суулгаарай
ийм # таг тавиад аяллын зургуудаа тавиад байгаарай гээд уралдаан зарлачихдаг.
Instagram-д зураг тавихдаа ФБ руу давхар гаргаж болдог.
Linkedin - ажил хэрэгч харилцаа
энэ бол манай байгууллагын хувьд үр дүнтэй суваг. Бизнесийн удирдлагуудтай манлайлал, эдийн засаг, санхүү менежмент, бизнесийн ажил хэрэгч харилцааны талаар энд ярьдаг.Lkhamour Хулан - идэвхитэй байдаг, хүмүүсийн амьдралын түүх хүнд таалагддаг.
unread цэг mn сайт руу ороод хүмүүсийн амжилтын түүхийг их уншдаг, юмыг яаж хийж байна вэ?
түүхээ өгүүлээчээ, бид ийм юм хийгээд, ингээд явж байна гээд оруулаачээ.
ФБ, хаана ч тэр инээмсэглэсэн, нээлттэй хандлагатай зураг авч тавиарай.
Хүн үнэнд гүйцэгдэнэ. Нэг юм бичнэ, нөгөө хүн хараал ерөөл урсгана, дахиад нэг бичнэ, дахиад л нөгөө хүн орж ирээд нөгөөхөө бичээд ирвэл блокол. Тийм хүн гарч ирэхгүй бол та хангалттай ажиллахгүй байна гэсэн үг, тийм хүнийг хөөгөөд явуул л гэдэг дүрэм бий, тайлбарлаад нэмэргүй.
Linkedin - ямар ур чадвартайгаа оруулахад хүмүүс зөвшөөрсөн тоо байдаг- үгээр зодоод байх бус нийгмээс баталгаа үүсгэх хэлбэр юм. Ачийг ачаар, тусыг тусаар гэдэг шиг би залуу хүмүүст үнэлгээ өгдөг, тэд надад буцаад үнэлдэг.
Snapchat
өсвөр насныхан, залуус ашигладаг. 12-24 насныхан. юмыг сонирхолтой, бүтээлч болгож харуулдаг. ФБ нь Instagram Story ижил төстэй бий болгож, амжилт олж байна.
Instagram дээр story хийхэд 1 өдрийн дараа алга болдог учраас хүн амжиж үзэх гээд байдаг. 30 хоногийн дотор устана гэхлээр л хүн яардаг.
Өөрсдийнх нь амьдралд ойрхон байх тусам хүн үзэх, хуваалцах дуртай. Хүндээ ойрхон хийвэл үр дүнтэй.
СМ сувгуудын ялгаа, хэн хэрэглэдгийг ярьлаа. Одоо контент талдаа яръя.
Google том, youtube, map ... агуулдаг.
ФБ, амазон - мундаг том. 1996 онд агуулга бл хаан - амжилтыг тодорхойлно гэж Билл Гэйтс хэлсэн. Ирээдүйд үйлчлүүлэгчдэд хэрэгтэй мэдээлэл, контентыг хүргэж байгаа газрууд амжилттай явна гээд хэлсэн.
Stimulus - сурталчилгаа -> first moment of truth (shelf - худалдан авна) -> second moment of truth (experience)
Энэ загвар өөрчлөгдөж, олон сувгаас мэдээлэл авч харьцуулаад манай дээр ирж байна.
stimulus -> ZMOT -> shelf -> experience (дараагийн хүний ZMOT болно)
Comments