зурагт: 102-р сургуулийн орох хаалганаас баруун зүгт харж дарсан зураг
эцэг эхийн хурал, бусад арга хэмжээнд оролцсон тэмдэглэлээсээ
жич: дараах тэмдэглэл нь Бэгзсүрэн миний сонсоод, амжиж бичсэн зүйл учраас бүрэн гүйцэт болохыг анхаарч, тэвчээд уншиж ойлгож, бодоорой. Энэ удаад уншиж, бодсоноороо та баярлана гэдэгт итгэлтэй байна.
2016.12.5 Даваа 18-19 цагт
102-р сургуулийн Урлаг зааланд 6-р ангийн эцэг эхчүүдийн сургалт
БЗД 102-р сургуулийн 6-р ангиудад сургуулийн захиргаа, Эхлэл-АОМ ТББ хамтран Сайн хүүхэд хөтөлбөрийг энэ хичээлийн жилд МУ-ын ЗГ-ийн Зөв Монгол хүүхэд хөтөлбөрийн хүрээнд хэрэгжүүлж байгаатай танилцаж, мэдээлэл сонслоо.
Тус ТББ-ын тэргүүн Бадамхатан гэдэг залуу:
- 40 гаруй ЕБС манайд хандаж, 102-р сургуулийг энэ хичээлийн жилд сонгосон. Хүүхдэд зан
чанарын хичээлийг явуулдаг. 6-ийн бүх бүлэгт манай багш нар ирж хичээл явуулдаг.
Энэ хөтөлбөрийн менежер Цэндаюуш бүсгүй:
- Энэ ТББ нь 1997-2009 онд албан бус сургалт, 2010 оноос Сайн хүүхэд хөтөлбөр. Хотод 160 ЕБС-ийн 160 нийгмийн ажилтан байдаг. Эдгээр хүмүүстэй 2011 оноос хойш хамтран ажиллаж байна.
Сайн хүүхэд гэдэг батлагдсан хөтөлбөр байгаа юм.
Зан чанар гэдэг талаас нь хуваалцъя.
Сайн мэдлэг боловсролоос нь гадна зан чанараас болж нийгэмдээ сөргөөр нөлөөлдөг тохиолдол байна.
Зан чанар гэж юу вэ?
Хүнийг хэн вэ гэдгийг тодорхойлдог дотоод хүчин зүйл. үг ба үйлдлээс нь харж болно.
зан чанар, ёс суртахуун доголдсоноос олон асуудал бий болдог.
Амнаас гарч байгаа үг ямар байна?
үгний хүч байдгийг судлаачид тогтоосон. Амнаас юу гарна тэр нь амьдралд нь ургадаг.
Сайн хүүхэд хөтөлбөрийн нэг хичээл нь үг ярианы тухай байдаг.
Таны хүүхэддээ хэлж байгаа үг хүүхдийн чинь амьдралд биелэлээ олох учраас та ямар үг хэлдэгээ бодож үзээч ээ?
Нэг аав уурлах болгондоо эргүү малаа гэсээр байгаад, хүүхэд нь эргүү өвчин туссан. Олимпийн аварга Түвшинбаатарыг багад нь "баатар хүү" гэж өвөө нь ярьдаг байж.
3 жилд 170 хүүхэд амиа егүүтгэжээ:
- гэр бүл дэх таарамжгүй харилцаа
- уучлаарай, слайдаас бичиж амжаагүй
- уучлаарай, слайдаас бичиж амжаагүй
Сайн хүүхэд хөтөлбөрөөр "Би бол онцгой" сургалт - 22 цаг
7 хоногт 1 удаа 40 минут заадаг.
- Би үнэ цэнэтэй хүүхэд
- Би анхааралтай зан чанартай хүүхэд
- Би дуулгавартай зан чанартай хүүхэд
- Би уучлах сэтгэлтэй хүүхэд
- Би талархах сэтгэлтэй хүүхэд
Хүүхдүүдээ энэ талаас нь дэмжиж өгөөсэй!
Мөн Эхлэл-АОМ ТББ нь ахлах ангийнханд зориулсан "Би хэн вэ" мэргэжил сонголтонд зөвлөх үйлчилгээтэй. 1 хүнд 500 гаруй асуултаар өөрийгөө шинжлээд, Career Direct аргачлалыг ашигладаг.
Бид 1 зорилготой хүмүүс гэдэг өнцгөөс хараарай! Тухайн ангийг хариуцсан Сайн хүүхэд хөтөлбөрийн багш бий.
sainhuuhed.mn
fb/sainhuuhed.mn
70150576
HiUB.mn-ийн тэмдэгтэй видеог үзүүлсэн.
ТББ-ын тэргүүн Бадамхатан:
- Бидний хэн нь ч аав байхыг аав, ээжээсээ л сурсан. Тэднийхээ үг, үйлдлийг харж л сурсан.
6-р ангийн хүүхдийн онцлог
- анги анги сольж, хичээл болгон өөр өөр багш ордог,
- хүүхэд наснаас насанд хүрсэн үе рүү шилждэг үе, хэг ёг харьцаанд маш эмзэг болно, юмыг логикоор нь бодож эхлэнэ, шийдвэр гаргах чадвар нээгддэг учраас
- хэт загнаж, зандарч болохгүй
- хүүхдэд ухааруулахын тулд зөв асуулт тавьж ярилцах хэрэгтэй.
Ихэвчлэн асуултаар удирдаарай. Хүүхэдтэйгээ ажиллах арга барил өөрчлөгдөнө.
Хүний үндсэн суурь хэрэгцээ бол хайрлагдах тул нас насандаа аав ээжээс авдаг хайр өөр, аав ээж минь намайг анхаараад өгөөсэй гээд сахилгагүйтдэг шүү.
анхаарна гэдэг бол хамт түлээ хагалах, ажил хийнгээ зааж сургах, ингэснээрээ аав ээждээ тоогдож байгаа юм байна гэж үнэ цэнээ мэдэрч, өөрийгөө илэрхийлж чадна, хүүхдээ чадаж байгаа зүйл дээр нь магтаад өгөхөд.
Энэ насны хүүхдийн сэтгэл нь аав ээждээ тоогдож байгаа юм байна, гэдгээ үнэ цэнэтэйгээ мэдсэн л бол, хүүхдүүд амжилттай суралцаж чадна!
102-р сургуулийн сургалтын менежер Ч.Наранцэцэг:
Эцэг эхчүүддээ зөвлөх нь:
- Ямар сурч байна гэхийн оронд ...
- суралцах арга барилд хэзээ суралцаж эхэлдэг вэ? Хүүхэд эхийн хэвлийд байхаас суралцаж эхэлдэг тул!!!
- онц сурах нь чухал уу, зөв хүмүүжсэн хүүхэд болгосон
- ямар бэрхшээлийг даван туулаад суралцаж байгааг мэдэрч, өөрийг нь өөртэй нь харьцуул, бусад хүүхэдтэй бүү харьцуул.
Үглэж хүмүүжүүлэхээр Үлгэрлэж хүмүүжүүл.
Сургууль - үйлчилгээний байгууллага. 6-р ангид хэдэн хичээл үздэг вэ? 17 хичээл/судлагдахуун. 7 хоногт 30 цаг. Хичээлээс гадуур цагийг энэ ТББ-д өгсөн.
Айлд малаа тавьсан хүн малаа эргэнэ дээ.
Мэргэжил гэдэг зүйл амьдралын баталгаа биш болсон тул хүн өөрөө өөрийгөө таньж нээх боломжийг...
Хүний амьдралын мөн чанар нь үр удмаа үлдээхэд
Бид юуны төлөө зовж, шаналж байгаа билээ, өөрийгөө аваад явдаг л хүн болгох
Үр хүүхдээ үлгэрлэн дагуулж сурган хүмүүжүүлдэг уламжлалтай ард түмэн билээ.
То Вангийн сургаалд:
1-3 насанд хаан мэт байлгаж таниул
3-8 насанд боол мэт зар
8-16 насанд найз мэт хамтран суралц гэсэн байдаг.
Одоо бол аав нь ажилтай, ээж нь ядраад байна гээд л хүүхдээ хаясан!
17 хичээл дээр 14 багш ордог болсноор ... биеийг нь даалгаж сургаагүй ...
Суурь боловсролын 1-р анги л гэсэн үг, 6-9 ангид ШУ-ны мэдлэгийн суурийг тавьж өгөх юм.
Та бид 2 нийлээд 1 хүнийг хүн болгох гээд байгаа юм.
Хүний хөгжилд онцгой чухал үүрэг гүйцэтгэдэг зүйлсийн нэг нь орчин байдаг.
Хүний орчин гэдгийг Монголчууд бид ойлгохдоо тайван амгалан гэр, гэдэс цатгалан гэдэг.
Гэтэл Япончууд хүний орчин гэдгийг Зөв амьдрахуй, хөгжилтэй амьдрал гэж ойлгон хүүхдүүдээ багаас нь амьдрах арга ухаанд сурган, юу хийж чадах ямар мэргэжилтэй болохыг нь судлан багш нартай хамтран ажиллаж мэргэжлийг нь зөв сонгоход нь туслан хүүхдүүддээ ямар ч бэрхшээл учруулдаггүй бол бид хүүхдүүдээ зөвлөгөө өгч чаддаг билүү гэдэг асуудлыг өөрсдөөсөө асуугаарай.
1-3 насанд хүүхдээ гэрийн хүмүүжилд ...
Хүүхэд гэж хэн вэ?
НҮБ-ийн конвенцэд "идэвхитэй хөгжлийн үедээ байгаа хүнийг хүүхэд гэнэ" гэж тодорхойлсон.
Энэ үед хүүхдэд олон чухал хэрэгцээ байдаг, үүнийг суурь болон танин мэдэхүйн хэрэгцээ гэж хувааж болдог.
Амьд биемахбодид дутагдаж байгаа бүхнийг хэрэгцээ гэнэ.
-Гэгээрэх
-Өөрийгөө хөгжүүлэх
-Гоо зүйн хэрэгцээ
-Танин мэдэхүйн хэрэгцээ
суурь хэрэгцээ:
-хүндлүүлэх
-хайрлуулах - хайрлуулсан хүн өндөр болдог. Ээжийн халуун дулаан амьсгал
-аюул, осолгүй - орон байр
-физиологийн хэрэгцээ - хоол тэжээл
Суралцагчийн өөрийн бие даасан ...
1. Чин сэтгэлээсээ ярилцах
-юу дутагдаад байна
-
2. Нийгэмд зайлшгүй шаардлагатай мэргэжлийн талаар судлах
3. Сурах үйлдээ идэвхи ухамсартай хандах үйлд нь дэмжлэг үзүүлэх
4. Өөрийгөө ялан дийлэх чадвартай болгох
-даалгавар өг, урамшуул
5. Бүтээлч болон бие даасан чадварыг хөгжүүлэх үйлд анхаарах
Хүүхдийн чадварыг мэдэх, дэмжих ...
-минутанд хэдэн үг уншиж байна вэ
-уншсанаа ойлгож байна уу
-хэдэн шалгалт 1 өдөрт өгч чадах вэ
21 асуулттай судалгааг ангийн багшаар нь 6-ийн 5 бүлгийн нийт сурагчдаас авах
- гэр орны таагүй зүйлс нь надаас л боллоо гэж боддог хүүхэд - ?тоо , өөрийгөө буруутгадаг мэдрэмж
Гэрийн даалгаварыг 1-р ангийн хүүхэд ээж аавыг хэрэлдүүлдэг зүйл гэж хэлсэн байна
- сэтгэлийн зовиур - эмээх, айх байдал бий болсон
- мэдрэлийн ачаалал - боддог болчихсон
Мягмар гаригт 6-р цагт "Сайн хүүхэд" хөтөлбөр хичээллэж байна.
Өнөөдөр юу үзэв гэхээс илүү Өнөөдөр хамгийн сайхан зүйл юу байв, дараагаас нь юу хэцүү байв гэж ярих хэрэгцээг нь хангах!!
7, 14 хоногт бүх хичээлийн дэвтрийг нь үзэх
6-р анги бол 1-р ангийн хүүхэд шүү!
2016-12-13 өдөр
102-р сургуулийн Урлаг зааланд "Миний аав-Миний баатар" өдөрлөг
Энэ арга хэмжээг Эхлэл-АОМ ТББ нь сургуультай хамтран зохион байгуулж байгаа юм байна. 6-ийн бүлэг болгоноос 10 аавыг сонгон урьж ирүүлж, 1 ширээнд тойрон суухаар бэлтгэжээ.
ТББ-ийн тэргүүн:
- 60 настайдаа аавтайгаа нэг ярих юмсан гэж боддог.
Аав хүний 4 ерөнхий үүрэг:
Аав хүн байхад 4 зүйлийг хийх ёстой.
1. Хүүхдийг амьдралд бэлтгэх
Мунхаг аав хүүхэддээ эд баялаг, мэдлэг үлдээдэг
Ухаантай аав хүүхэддээ итгэл үлдээдэг
Бие дааж амьдрах ухаан сэтгэлгээг хүүхэддээ үлдээх
Аав хүн ээжээс илүү, Аавын нөлөө хүүхдэд үргэлжлээд явдаг онцлогтой.
Яаж амьдраад, яаж биеэ авч яваад байгааг өвлөөд авдаг.
Сайн муугийн ялгааг хэлж өгөх, бусдад туслаж ..
Аавын бийд хүнтэй танилц
Аав өмнөх, хойд ураг төрлийг танилцуулж өгдөг.
2. Хайрлах - насанд нь тохирсон байдлаар
Аялаагүй дуу дуу биш
Илэрхийлээгүй хайр Хайр биш
Хүүхдэд аавдаа тоогдох хүсэл байдаг
Аав хүүхэдтэйгээ хэр удаан ярьдаг вэ, 15мин хүрэх үү, үгүйтэй л ярьдаг.
Хайр нөгөө талаас дулаан байлгах, гэрт нь хоолтой байлгах мөн ч Хүүхдээ сонирхох хэрэгтэй.
6-р анги, том хүн болж байгаа шилжилтийн үе тул логикоор боддог болсон үе.
Энэ шийдэл ямар ашигтай вэ гэж асуух хэрэгтэй. Миний хүүхэд учраас би болзолгүйгээр, ямар сурах хамаагүй хайрлаж байх!
Хайрыг урам зориг өгч, илэрхийлж байх хэрэгтэй.
Хамт зурагт үзээд хайр биш! Юу мөрөөдөж байна асуух, эсвэл бодитоор тоглох, хамт ажил хийх
Түүний оронд номхон зогсоогоод асуух нэмэргүй.
Хүүхэд хайрлагдсан гэдгээ мэдэрч байж л нээлттэй, үг сонсдог болдог.
3. Чиглүүлэх үүрэгтэй
Ямар нэг асуудал болоход аав луужин болдог.
Ааваараа бахархдаг хүүхэд гутардаггүй.
Аав нь урам зориг, итгэлийн үндэс.
Ааваараа бахархдаг бол төөрч будилдаггүй.
Аав үлгэр дууриал болж, ээжд уурладаггүй, гар хүрдэггүй бол хүссэн хүсээгүй сайн хүнтэй суудаг гэнэ!
4. Дэмжих
Сонголт хийхэд нь туслана гэсэн үг. Өөрийн гэсэн амьдралаараа амьдрахад нь дэмжих.
Янз бүрийн ажлын талбарыг очиж үзүүлэх хэрэгтэй, тэр хэрээр мэдлэг, мөрөөдөл, авъяас хөглөгдөнө.
Аав нь хүүхдээ дэмжээд мөрөөдөлд нь хүргэж байгаа бичлэг бий - Rick Hyot - хүүхэд нь гүйлтийн уралдаанд оролцох хүсэлтэйг нь аав нь биелүүлж байгаа видеог үзүүлсэн.
Аавын эзлэх орон зай хүүхдийн зүрхэнд том болдог.
Нэг түүх: ... аавдаа захиа бичээд, бүх гуниг, гомдлыг мартъя гээд л хоолонд урьж, захиагаа ааваа уучилсан гэж бичсэн. 10 хоногийн дараа аав нь уулзъя гээд л, уучлаарай гээд л.
Энэ өдөрлөгөөр дээрх сайхан, ухаарал бодол өгсөн хичээлийг анх удаагаа сонсож, чихэр боовоор дайлуулж,
өөрийнхөө нэрийг танилцуулахдаа зурж бичих аргыг ашиглаж,
охиндоо захидал бичиж, охиныхоо бичсэн захидалыг уншиж, аавын тухай дууг ширээгээрээ дуулж хөгжилдлөө.
Энэ арга хэмжээ маш их таалагдсан. Би өөрийн клуб дээрээ зохион байгуулна аа.
Comments